Regulamin: sprzedaż, reklamacje, wysyłki i płatność

Regulamin sprzedaży

  1. Przez zamówienie rozumie się wysłanie poprawnie wypełnionego formularza znajdującego się na stronie.
  2. Zarejestrowany Klient naszego Sklepu może na bieżąco śledzić stan realizacji swoich zamówienia.
  3. Jeśli Klient złoży zamówienie, podając swój adres email lecz nie dokona rejestracji, o fakcie otrzymania odebrania przez nas zamówienia zostanie poinformowany na podany przez siebie adres email.
  4. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu telefonicznego po złożeniu zamówienia celem jego potwierdzenia – o ile numer telefonu został nam podany.
  5. Zamówienia wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Zamawiający może wybrać pomiędzy przesyłką ekonomiczną (w większości przypadków Poczta realizuje je w okresie 3 – 4 dni roboczych od daty wysyłki) lub priorytetową (w większości przypadków Poczta realizuje je w okresie 2 – 3 dni roboczych od daty wysyłki). Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia dostawy wynikające z winy Poczty Polskiej.
  6. W przypadku, gdy zostanie złożone zamówienie, a następnie okaże się, iż danego tytułu nie ma chwilowo na stanie, wysyłamy częściowe zamówienie.
  7. Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002r. O ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Możliwe jest to wyłącznie wtedy gdy zakupiony towar nie był używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Klient zobowiązany jest w takiej sytuacji do dokonania zwrotu wystawionego Mu oryginału faktury i podania numeru rachunku bankowego na który mamy dokonać zwrotu wartości zakupionych książek. W przypadku gdy Zamawiający chce aby dokonać zwroty przekazem pocztowym, zobowiązany jest do kontaktu telefonicznego z nami. Nie dokonujemy zwrotu poniesionych przez nas kosztów przesyłki zamówionych książek. Nie przyjmujemy dokonanych do nas zwrotów za pobraniem.
  8. Podane ceny książek nie obejmują kosztów przesyłki. Koszty te podawane są na końcu formularza zamówienia i doliczane proporcjonalnie do ceny książek. Koszty te są to wyłącznie koszty wysyłki zgodnie z taryfikatorem Poczty Polskiej. Zawsze aktualny pełny cennik Poczty Polskiej dostępny jest we wszystkich placówkach pocztowych i na stronie internetowej www.poczta-polska.pl.

Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia w zakupionej u nas książce wad lub uszkodzeń powstałych podczas przesyłki prosimy o odesłanie jej na nasz adres wraz z dokumentem zakupu i informacją o przyczynie zwrotu. Reklamujący zobowiązany jest podać swój numer telefonu lub adres email do ewentualnego wykorzystania w sytuacji opisanej w pkt. 4.
  2. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 2 dni roboczych.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, wysyłamy pełnowartościową książkę na adres wskazany przez Reklamującego.
  4. W przypadku uznania przez nas reklamacji lecz braku możliwości wysłania pełnowartościowej książki np. z powodu wyczerpania się jej nakładu, sposób zwrotu pieniędzy zostanie uzgodniony z Reklamującym.
  5. W przypadku zakupu książek o obniżonej cenie z powodu uszkodzeń okładek, wyłącznie ta wada nie stanowi podstawy reklamacji, co zostanie przez nas zaznaczone na wystawionej fakturze.

Wysyłka i płatności

  1. Złożone zamówienia realizujemy w ciągu 2 dni roboczych za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Płatności

  1. Za pobraniem - płatność Zamawiający dokonuje przy odbiorze przesyłki listonoszowi lub w placówce pocztowej.
  2. Przelewem - płatność Zamawiający dokonuje przed realizacją przez nas zamówienia przelewem na nasz rachunek bankowy podany w formularzu zamówienia. Wysyłka zostanie przez nas zrealizowana dopiero po zaksięgowaniu przez bank przelewu na nasze konto. Forma ta jest z reguły tańsza od płatności za pobraniem.